lørdag 25. juni 2011

Ved Kystriksveiens ende

Vi fullfører de siste milene av Kystriksveien i overskyet vær, men med stigende temperaturer. Nok en deletappe er over.

Jeg hadde inntrykk av at Bodø var en relativt stor by, men har nylig lært, litt overrasket, at både Skien og Sarpsborg er større. Her skal vi unne oss en hviledag og litt luksus, og vi har tatt inn på Thon Hotel Nordlys!

Dag 33: 35 km i flatt terreng i overskyet og 15 grader varmt vær. Snittfart: 15 km/t

Distanse tilbakelagt: 1904 km


- Oppdatert via min Nokia NMT450

Location:Konrad Klausens vei,Bodø,Norge

4 kommentarer:

  1. Klage: For kort blogginnlegg i dag!

    Ellers: Kos dere masse i Bodø. Med eller uten sushi.

    SvarSlett
  2. Jeg må bare beklage Hilde, men dette var faktisk alt det var å si om denne dagen. Nei forresten, jeg kan legge til at vi før middag spiste to tre-kulers kuleis hver, og at det endelig ble sushi på kona.

    SvarSlett
  3. Dere fant ikke Dan Brown boka jeg glemte igjen på rom 312?

    SvarSlett