tirsdag 17. mai 2011

Snart klare!

Nå er det 1 uke til vi setter våre polstrede rumper på sykkelsetet og tråkker avgårde til Lindesnes. Altså, vi må tråkke flere mil sørover fra togstasjonen, sånn at vi forhåpentligvis kan si at vi faktisk syklet LINDESNES - Nordkapp. For det er ikke samme scwungen over Snartemo - Nordkapp. Så egentlig så kan vi jo si at vi syklet Snartemo - Lindesnes - Nordkapp. Faktisk. Hvis vi kommer i nærheten av Nord-Norge i det hele tatt da. Det er jo langt. Så langt faktisk, at jeg ikke har begrep om hvor langt det egentlig er. Det er antakeligvis best å ikke tenke på det. Reisen er målet!

Pakkingen er morsom. 10 ukers klær og utstyr ned i 2 sykkelvesker pluss en mindre frontveske. Jeg har et bittelite liggeunderlag - det minste som er å oppdrive. Jeg må sove på høykant. Jeg har et bittelite regntøysett, og vi har en ørliten tursekk. Jeg har et superkompakt primussett som jeg fikk i presang av Eivind, med en bitteliten stekepanne, så vi kan spise bittesmå pannekaker. Og vi har kjøpt hver vår "Spork". Spoon, Knife & Fork i étt!

Men først skal vi gifte oss. Smis i hymens lenker (hvem var Hymen?). Og jeg skal prøve å ikke grine hele tiden. Det kan bli vanskelig, men jeg skal prøve. Jeg GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDER meg!

Ørliten


2 kommentarer:

  1. Lykke til med de 2540 km. Gleder meg til å følge hvert tråkk oppover :-)

    SvarSlett
  2. Shiiiit, så liten! Og med det liiiiille kjøkkenet deres kommer dere til å utvikle biiittesmå magesekker i løpet av denne turen.

    SvarSlett